20 stycznia 2015

Niedzielne scrapowanie...

Witajcie!

Niedziela to był dzień pełnego relaksu... A od poniedziałku rozpoczęły się ferie :) Wracając do niedzieli... Wzięłam udział w warsztatach na Makowym Polu. Było scrapowo i z błyskiem :) Z brokatem nie bardzo się lubimy, a ta forma skrapowania była mi do tej pory obca. Tego dnia powstała pierwsza moja praca w takim wydaniu :)  Mój pierwszy scrap! Już marzą mi się następne... to uzależnia ;) Miałam jednak chwile zwątpienia, kiedy zamiast glamour spod warstw rożnych mediów i dodatków, wyłaniał się starociowy klimat. Myślę jednak, że ogrom brokatu i ozdób wszelakich nieco złagodził ostateczny rezultat ;)









  
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Iwona

1 komentarz:

  1. Powstała bardzo piękna, klimatyczna praca. I bardzo glamour- na własne oczy widziałam jak błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń