13 marca 2015

Wielkanoc B&W

Witajcie!

Na pierwszy ogień miały pójść karteczki z czerwonym akcentem :) A tak... w tym roku szaleję z kolorami przy robieniu kartek. Pastele mieszam z czerwienią i... ale o tym następnym razem :) Dzisiaj na tapecie biel i czerń. Na większości blogów wnętrzarskich od jakiegoś czasu króluje kolor biały i czarny. Gdyby ktoś nie wiedział, to tak, jestem uzależniona od blogów pokazujących piękne i inspirujące wnętrza :) Tym samym uzależniona jestem od przestawiania, malowania, nieustannego poprawiania, upiększania itd. naszego małego domku. Wszystkie kobietki, które mają ten sam syndrom, wiedzą o czym mowa :) Wracając do b&w, bardzo podoba mi się to zestawienie, zwłaszcza w dodatkach. Idąc więc za ciosem postanowiłam zrobić karteczkę  w tych kolorach. By dodać jej odrobinkę ciepełka jako bazę wykorzystałam  papier kraft. Papier w paseczki to kolekcja "Batik"Makowego Pola . Napisy, to stempelki zaczerpnięte z bloga Szafa Artystyczna. Gniazdka wiłam samodzielnie z sizalu, dorzuciłam małe piórka, umościłam jajeczka i gotowe.
  




Pozdrawiam Was cieplutko pomimo, że za oknem deszcz i plucha.
Do następnego razu. Pojawię się z zajączkami, jajkami, kurkami... sama nie wiem, w jakiej kolejności  pokazać Wam moje wielkanocne wytworki... :)

Iwona

1 komentarz: