4 września 2014

Klamerki lift

Witajcie!

Tego jeszcze u mnie nie było... metamorfoza drewnianych klamerek w wersji standardowej i mini :) Pokusiłam się na lift niekartkowy na blogu ScrapGangsterek. Liftujemy niesamowite klamerki Kobens:

Długo myślałam, jak je ugryźć, prawie do ostatniej chwili, aż wymyśliłam... 





Każda klamerka jest ozdobiona w inny sposób... jako bazę wykorzystałam żółty papier, czarny tusz i szarą farbę.

Noc mnie zastała na tych zmaganiach z klamerkami... :)
Pozdrawiam Was serdecznie
Iwona








9 komentarzy:

  1. Fajne pomysły:) Budzik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam słabość do tych wszystkich maleństw ;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Świetne, zwłaszcza te mini :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy super ;-) Bardzo pomyslowe i fajnie, ze odbieglas nieco od konwencji i zrobilas klamerki roznych wielkosci. Dziekujemy za komentarz pod wyzwaniem. Przykro nam, ze cos sie z naszym zbieraczem linkow stalo i nie moglas sie tam dopisac. Poniewaz jednak post Twoj powstal w terminie i spelnia wszystkie inne wymagania formalne, postanowilysmy uznac Twoje zgloszenie i wziac je pod uwage przy wybieraniu najlepszego liftu.
    Pozdrowienia od Scrapgangu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!!! Bardzo Dziękuję!!!!!! Jest mi bardzo miło! Sprawiłyście mi wielką niespodziankę:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa!:)

      Usuń
  4. dziękuję za odwiedzinki, fajnie się pobawiłaś klamerkami, będę zerkać:)

    OdpowiedzUsuń