6 września 2017

Wrzesień...

Witajcie!

Na Fb obiecałam zdjęcia wieczorową porą... a tu noc mnie zastała. Musicie wybaczyć, ale po takiej przerwie kurz na blogu był wciśnięty w każdy najmniejszy zakamarek ;) Ogarnęłam z grubsza i wracam do Was z mnóstwem fotek moich cudnych wytworków. Musiałam, no musiałam skromnie tak się wyrazić ;D Nie będę rozpisywać się o przyczynach i okolicznościach zaprzestania wpisów... ale niespodziewane wydarzenia przewróciły nasz życiorys, po raz kolejny, do góry nogami. Podniosłam jednak koronę, wrzuciłam na głowę i dalej do przodu ;D 
Pora na zdjęcia ;) Pudełeczko wykonałam dla pewnej 18- tki ;) Idealne na kobiece drobiazgi, sekretne przydasie, kosmetyki i inne skarby. Ja pewnie trzymałabym w takim pudełku hurtowe ilości cukierków czekoladowych...kiedyś...uwielbiam je...ach...to były czasy. Mam nadzieję, że dziewczę jest zadowolone.


Pozdrawiam Was cieplutko ;)
I...Od razu lepiej... uwielbiam do Was pisać i... uwielbiam swoją pracę ;) 
Iwona

Ps. Zaglądajcie, oglądajcie, piszcie,  komentujcie, zapraszam też na FB, gdzie zazwyczaj więcej się dzieje ;) I pamiętajcie... jestem tu dla Was ;)

1 komentarz: