26 sierpnia 2014

z czarnym w tle...

Witajcie!

Pada...ciągle pada... szaro i smutno... a u  Danusi  sierpniowa zabawa z kolorem czarnym.. jakoś tak pasuje mi dzisiejszego dnia. Czarny kojarzy mi się właśnie ponuro, smutnie, z czarnymi myślami, ale też z elegancją. Dlatego wybrałam banerek z czarnymi łabędziami. Są takie eleganckie i dostojne, tajemnicze. Jest w nich coś nieodgadnionego i niepokojącego... takie wywołują u mnie odczucia...


Pokażę Wam dwie prace - nie mogłam się zdecydować. Poza tym nie są idealnie czarne z nutą koloru czerwonego... Jak je robiłam byłam przekonana, że czarny dowodzi na całej powierzchni, ale na zdjęciach wyszło szydło z worka... ale i tak Wam pokażę :D

Rok szkolny tuż, tuż... i ze szkołą wiąże się pierwsza praca... eleganckie, nietypowe, w niestandardowym formacie zaproszenie dla szacownej Pani Wychowawczyni... efekty oceńcie sami...








Naprawdę się napracowałam... :)

Druga karteczka, na urodziny koleżanki,  wygląda tak:




Bardzo podobną już kiedyś robiłam, ale tak podoba mi się ten motyw, że nie mogłam się oprzeć :) Wykorzystałam motyw z serwetki do decoupage i podkleiłam kosteczkami 3D. Ograniczyłam dodatki, bo wydaje mi się, że dama na skuterze wystarczająco przyciąga uwagę ;)

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Iwona

38 komentarzy:

  1. Iwonko, zaproszenie jest śliczne. Karteczka też jest piękna, ale zaproszenie mnie zauroczyło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i naprawdę widać że się przy nich napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace bardzo mi się podobają, wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I zaproszenie piękne i kartka. Gdybym to ja miała wybierać, wybrałabym kartkę, właśnie za jej skromność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna babka-rewelacja!!! cudeńko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za te miłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace,a ta ostatnia karteczka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszenie jest piękne, naprawdę mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace super , karteczka z serwetki rewelacyjna . Fajnie że bawisz się z nami !!

    OdpowiedzUsuń
  10. super zaproszenie, pięknie wykonane
    a takie spotkania po latach są niesamowite! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam artystkę-kolorystkę w mojej zabawie.Cieszę się ,że dołączyłaś do nas z tak przepięknymi pracami.Obie wyszły cudownie i idealnie spełniają warunki naszej sierpniowej zabawy.
    Mam nadzieję,że we wrześniu bawisz się z nami,zapraszam na kolejny kolorek .
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję i z wielką przyjemnością wezmę udział w kolejnej zabawie. To naprawdę doskonały pomysł! Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Świetnie wykonane prace. Bałabym sie robić karteczki w czerni, ale ja bardzo mało z papierami pracuję (bawię się).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałam się takiego koloru... ale lubię wyzwania, bo to zawsze próba zmierzenia się ze swoimi możliwościami :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Obie prace bardzo ładne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie prace są urocze:) Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie prace są przecudne. Karteczka nie przeładowana, świetnie wyważonymi proporcjami w doborze kolorów. A takiego zaproszenia możne pozazdrościć każda nauczycielka - to subtelna IVa mnie zachwyciło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. obie prace są cudne i zasługują na pochwały:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zaproszenie, ale karteczka - po prostu rewelacja!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są obie prace, ale zaproszenie skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite karteczki, bardzo, bardzo, bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  20. co mam powiedzieć ..chciałabym kiedyś też zrobić takie kartki ..piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie prace świetne, jednak karteczka bardziej przyciąga moją uwagę! Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prace. Piękne połączenie kolorów! Widaćże dużo pracy Cie kosztowały.
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczka urocza ale to zaproszenie jest niesamowite! Coś pięknego. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Wam za te wszystkie miłe słowa! Dają mi wiarę we własne możliwości i motywują do dalszej pracy. Jeszcze raz Dziękuję! Pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stworzyłaś bardzo ciekawe prace.Fantastyczny pomysł na zaproszenie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace! Super kolorki, ozdoby i ta sowa:) Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekne prace, zwłaszcza pierwsza skradła moje serce;) cudo;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki wyszły bardzo ładnie, kolory i ozdoby fajnie dobrane do tematu zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie ci wyszły obie prace, bardzo wysmakowane:)
    Ciesze sie że bawisz sie z nami :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. obie prace świetne :) ilość kolorków dobrana naprawdę ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń