12 października 2014

Nietypowa ramka...

Witajcie!

Sezon wirusowy ogłaszam oficjalnie za otwarty;( Dopadł nas jakiś wstręciuch i męczy od dobrych kilku dni. Siedzę z dzieciaczkami w domu... i nadrabiam rękoczynami :) Zaległości trochę miałam... ale lista coraz krótsza :) Łóżeczko dla lalek w końcu dostało nową szatę. Tylko pościel muszę jeszcze zwierzakom sprawić - tak, tak zwierzakom :) Moja córa nie przepada za lalami. W łóżeczku śpią misie, liski, sowy i... mogłabym tak długo :) Mój malutki młodzieniec też doczekał się kilku gadżetów w swoim samochodowym kąciku :) Do tego popełniłam kilka decu i papierowych wytworków.  Jak tylko będę miała możliwości, pokażę Wam co nieco :) Zacznę od... no właśnie... kartki, ramki, "opakowania" na bilet, a może 3w1 :) Najpierw to miała być kartka na życzenia i bilecik - prezent. Miało być nietypowo- z nutą pozytywnej energii i kolorem żółtym. Po złożeniu całość wygląda jak kartka. Po rozłożeniu, jak  nietypowa ramka, którą można ustawić w rożnych kombinacjach :) Zresztą zobaczcie sami, co nawymyślałam ;)










Do kompletu ozdobiłam jeszcze papierową torebkę wykorzystując te same motywy. Na zdjęciach wszystkie kieszonki są puste, ale wierzcie, zostały wypełnione po brzegi... :)

Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie Art - Piaskownicy KOLORY


Pozdarwiam Was serdecznie :)
Iwona

4 komentarze:

  1. I jak czytam, ile można zrobić podczas choroby... Nie, absolutnie nie życzę żadnych wirusów, ;), wręcz aby omijały jak najdalej wszystkich domowników... Za to jak najwięcej takiej weny i czasu. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i ładna. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa praca, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tu się dzieje, masa elementów :-)

    OdpowiedzUsuń