20 marca 2017

Witaj wiosno! urodziny bloga...

Witajcie!

Witam Was i witam wiosnę... co prawda za oknem...hmmm... szaro, buro, pada deszcz i ogólnie euforii nie wzbudza taka aura. Postanowiłam jednak,  i w tym roku hucznie obchodzić blogowe urodziny :) Każdy może wziąć udział w zabawie urodzinowej :) Kto zgadnie ile lat prowadzę bloga? Nie, to nie było pytanie konkursowe. Czytajcie dalej :)
Z okazji urodzin bloga, będę miała dla Was małe co nieco..., to co?!... zaczynamy imprezę :)

Tutaj banerek dla Was. Kto chciałby zabrać do siebie torcik urodzinowy... zapraszam :)
Podobnie, jak w ubiegłym roku, poza tortem.... proszę częstujecie się :D ...
postanowiłam obdarować Was czymś, co moje zdolne łapki dla Was wyczarują. Czymś wyjątkowym, niepowtarzalnym i stworzonym specjalnie dla Was :) Znowu skromność przeze mnie przemówiła :D
To Wy zdecydujecie. Możecie wybrać małe pudełko, kartkę lub podusię. Wystarczy, że w komentarzu pod tym postem lub na fb  FABRYCZKI https://www.facebook.com/fabryczkahandmade/ w poście urodzinowym napiszecie, co by to miało być i dlaczego? Nic trudnego, prawda?
Jeśli podobają się Wam moje wytworki, będzie mi miło, jeśli zostaniecie obserwatorami bloga lub polubicie stronę FABRYCZKI na fb, udostępnicie lub zaprosicie znajomych do polubienia :)
Zabawa jest dla tych wszystkich, którym podobają się moje prace i chcieliby abym takową dla nich wykonała. Dla tych, którzy prowadzą bloga, i dla tych, którzy tego nie robią, dla tych, którzy mają konto na FB lub go nie mają, dla anonimowych zaglądaczy, dla tych, którzy komentują i dla tych, którzy nie mają śmiałości komentować.
Oczekuję na Wasze komentarze, do 1 kwietnia (piątek), do północy.
Po tym czasie nastąpi losowanie, a w ciągu trzech dni ogłoszę wyniki. Zastrzegam sobie prawo do wspólnego ustalenia z osobą szczęśliwą szczegółów, co do oczekiwań zainteresowanej osoby, względem mojego wytworu, terminu wykonania i wysyłki :) Ponadto informuję, że nie wykonam dużych -  rozmiar XL i większych, skrzyń, kuferków i pudełek, ani kartek w hurtowych ilościach, kocyków, bo na chwilę obecną nie mam takich możliwości; co mam nadzieję, wybaczycie mi.

Oczywiście wszelkie życzenia urodzinowe mile widziane ;D

Pozdrawiam Was cieplutko i radośnie :)
Iwona


5 komentarzy:

  1. Iwonko jeszcze raz sił, radości i wielu kreatywnych pomysłów :-) jeśli dopiszę mi szczęście proszę o czapkę dla Jagody :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi pani cudne pokusie. Śpiąc na takiej poduszce nie ma mowy o koszmarach. Można mieć tylko anielskie sny . Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga ������

    OdpowiedzUsuń
  3. Miało być oczywiście pokusie.....😉

    OdpowiedzUsuń