16 czerwca 2017

Kolorowa na 18-tkę...

Witajcie!

Kolorowa i energetyczna kartka dla Natalii, na 18-te urodziny. Dziewczyna kocha książki, kocha czytać, kocha słowa... to zupełnie jak ja :) Pamiętam kiedy, jako nastolatka ukrywałam się z książką pod kocem, włączałam latarkę i czytałam do rana ;) Przed maturą w ciągu dwóch dni łyknęłam "Przeminęło z wiatrem". Taki sposób na stres ;D Nie potrafiłam zupełnie na niczym skoncentrować się, a dwa takie tomiska akurat wpadły mi w łapki... i nie mogłam im się oprzeć... naprawdę nie mogłam. Powtórki z pozytywizmu, młodej polski, czy inne ważne... powodowały, że oczy same zamykały się ;) Ale inna literatura... z wypiekami na twarzy, chłonęłam zdanie po zdaniu... musiałam przecież wiedzieć, jak zakończy się ta historia ;D Ja tu gadu, gadu, a zdjęcia przecież trzeba obejrzeć ;D






Pozdrawiam Was serdecznie :D
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz