25 kwietnia 2014

Tramwaj

Witam serdecznie!
Tym razem chciałabym pokazać coś starociowego, coś co zrobiłam dla wielkiego fana transportu tramwajowego:) Miało być pudełko, postarzane i z motywem tramwajowym. Najwięcej czasu zajęło mi znalezienie odpowiedniego modelu tramwaju i starego zdjęcia ulicy w konkretnym mieście... Takiego zdjęcia oczywiście, które pasowałoby do mojej wizji :) Ponieważ uwielbiam ozdabiać pudełka - książki, od razu wiedziałam, że praca będzie miała taką właśnie formę. Stara książka - album, z poszarpaną okładką, plamami, w wersji dla młodego mężczyzny. Ponieważ głównym motywem miał być tramwaj, starałam się nie przytłoczyć go innymi dodatkami. Jest to więc, jak na mnie, skromna w dodatkach praca:) 
Nie wiem, jak to się dzieje, ogólnie wolę prace skromne, proste. Kiedy jednak zabieram się za tworzenie czegokolwiek wychodzi mi zazwyczaj w wersji na bogato:D 
Żeby nie przedłużać kilka zdjęć:






Pudełko pokryłam bejcą, okładka to papier scrapowy, starałam się zrobić niedbałe przeszycia,  tak, jakby przeleżał w szafie dłuuugi czas po bardzo intensywnym użytkowaniu :) Całość pochlapałam, pocieniowałam, rozmazałam plamy, zrobiłam kleksy, głównie  przy użyciu patyny. Zakładka to kawałek płótna potargany na paseczki i również zabarwiony patyną. Grzbiet książki malowany rożnymi kolorami bejcy, patynowany, "marszczony" i wielokrotnie lakierowany.



Pracę zgłaszam na wyzwanie: 



Pozdrawiam
Iwona

1 komentarz:

  1. Genialne postarzenia - wyglądają super-prawdziwie! Przepiękna praca, w świetnym retro-charakterze.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń