19 kwietnia 2014

Komplecik

Witam Was bardzo serdecznie :)

Wśród przedświątecznej bieganiny udało mi się jeszcze "obfocić" skrzyneczki moich maluchów... Motyw zamkowy długo leżał i czekał na swój dzień. Wybrały go oczywiście dzieciaki i cierpliwie czekały, aż będę miała czas zrobić im pudełka na małe skarby. Czekały i czekały moje dzieciaczki, aż pewnego dnia wstyd mi się zrobiło, że tyle czasu proszą mnie o swoje pudełeczka... Rzuciłam się więc w wir pracy i powstały takie o to dwie skrzyneczki stanowiące niejako komplet, w wersji dla dziewczynki i w wersji dla chłopca:)

















Pudełeczka nie są duże, bez zbędnych ozdób i uchwytów, ponieważ służą również do przenoszenia  i przewożenia skarbów w najróżniejsze miejsca :)  Chciałam, żeby były lekkie i łatwe do trzymania w małych rączkach.
Na zewnątrz malowałam bejcą i pochlapałam gęstą farbą w kolorze zbliżonym do tego na motywie serwetki. Literki pomalowałam tą samą farbką. Celowo nie malowałam  środka, tylko wyszlifowałam i spryskam lakierem. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie umieściła wewnątrz chociażby małych dekorków. Córeczka wybrała konika , a synek smoka. I oto są... Dzieciaczki zadowolone:)

Ponieważ komplecik pasuje do wyzwania Szuflady, zgłaszam pudełeczka na kwietniowe:





Pozdrawiam serdecznie :)
Iwona

4 komentarze: