22 września 2016

Księga... prezent dla Nowożeńców

Witajcie!

Uwielbiam pracę nad księgami. Zdecydowanie to moja ulubiona forma. Zawsze staram się żeby każda z ksiąg była jedyna i wyjątkowa.
Księga miała być prezentem dla Młodej Pary. Do kompletu poczyniłam jeszcze kopertówkę. Dziś wiem, że prezent bardzo się spodobał. To zawsze cieszy najbardziej.
Pudełko powstawało etapami, a efekt zadowolił nawet mnie, skromnie napiszę ;)
Księga imitowała stare srebro, a na okładce wykorzystałam zgodnie z podpowiedzią, motyw roślinny. Od razu wiedziałam, że wykorzystam papier do decoupage, z tym właśnie pięknym kwieciem. Idealnie wkomponował się w całość, a kwiaty wyglądają, jakby były ukryte pod szklaną taflą. To za sprawą odpowiedniego lakieru.













To nie moja pierwsza księga i wierzę, że będzie ich wiele... bo uwielbiam je tworzyć :)

Wyjątkowo dużo zdjęć, a tych którzy wytrwali do końca pozdrawiam cieplutko :)
Iwona

2 komentarze: