2 grudnia 2016

Świąteczne...

Witajcie!

Czas najwyższy świąteczne kartkowanie rozpocząć. Jako pierwsze choiny będą... W tym sezonie zaniechałam mediowych kartek. Postawiłam na proste cięcie, krzywe potargańce i kilka wykrojników. Teraz będę Was do świąt zamęczać moimi wytworkami ;) W tym sezonie nie żałowałam sobie. Cięłam, cięłam i cięłam piękne arkusze z fakturą i bez, z błyskiem i bez...w ilościach hurtowych prawie, że ;)







Piękna zima u nas za oknem dzisiaj była. I nawet odśnieżania się podjęłam. I prądu nie było. I bałwana z dziecięciami poczyniłam. I wróciłam do szydełka... kiedy sobie ten koszyk, co mi się tak podoba, sobie zrobię, to ja nie wiem... :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)
Iwona

1 komentarz:

  1. Piękne te Twoje choinki!!! Takie kartki to najtrudniej zrobić, bo niby takie proste, ale ile to zabawy z kompozycją, a z kolorami, żeby wszystko grało, a Tobie wyszło cudnie :DDD. U nas trochę padało, ale zaraz wszystko wiatr rozwiał i znowu zrobiło się ciepło :))).

    OdpowiedzUsuń