25 maja 2014

z perełkami...

Witajcie!
Znowu będzie krótko... karteczka dla mamy... z perełkami:)
Tym razem robiłam eksperymenty z  mgiełkami, które jakiś czas temu zakupiłam. Chciałam nadać pracy troszkę eko charakteru i złapałam za tekturę falistą. Zrobiło się jednak, tak jakoś smutno i "surowo", stąd różowy papier i różowy motyl, żeby kartce dodać troszkę ciepełka:) A swoją drogą różowy kolor ostatnio często mnie prześladuje ;D 
Idąc za ciosem przygotowałam jeszcze jedną karteczkę z różowym kolorem w tle ... pokażę ją Wam niebawem :)
Czas na zdjęcia...





Karteczkę zgłaszam na  Wyzwanie #38 - Dla Mamy z kryształkiem lub perełką



W tzw. międzyczasie powstało jeszcze takie pudełeczko... :)
w wersji przed...

i po... sprawdzeniu, jak ta sama mgiełka zachowa się na drewnie pomalowanym bejcą :)




... następnym razem będę wiedziała już, jak "psikać" :) Oczekiwany efekt uzyskałam dopiero na spodzie pudełka :) Powinnam zacząć w tamtym miejscu, a nie na boczkach... ale praktyka czyni mistrzem...

I jeszcze mała gratka dla łasuchów ;D
Mój synek miał wczoraj urodziny... zawsze tort robiłam sama, nocą, żeby miały dzieci niespodziankę na następny dzień... tym razem tort powstał wspólnymi siłami, i koniecznie musiał być żółty;D


... a miało być krótko ;D

Pozdrawiam :)
Iwona


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla synka :) ta róża na tekturce super pomysł :) Piękna karteczka, pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu Wojtusia za życzenia:) i za miły komentarz:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, uwielbiam taką tekturkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją uwielbiam, daje wiele możliwości;)

      Usuń