13 maja 2014

Komunijne koszule

Witajcie!
Tym razem post inspirowany... :) Sezon komunijny w pełni, więc i u mnie nie może zabraknąć prac na tę okoliczność:) Miałam za zadanie wykonać kartkę komunijną dla chłopca, ale nietypową. Od razu pomyślałam o koszuli... Szukając kursu na wykonanie takiej kartki trafiłam na blog anula-handmade, gdzie zamieszczony jest świetny kurs na koszulę. Kartki wykonałam  na podstawie tego kursu nieco zmieniając rozmiary koszul. Wstępnie chciałam je umieścić w kopercie formatu B6, dlatego zmieniałam wymiary. Jednak stwierdziłam, że koperta zupełnie tutaj nie pasuje, potrzebne będą pudełeczka lub torebki :) Pierwszą zrobiłam torebkę wg  tego kursu. Oczywiście wielkość dopasowałam do rozmiaru koszuli. Dla koszuli drugiej przygotowałam pudełeczko wg kursu "jak zapakować kartkę" . Pracy miałam sporo przy pudełeczkach. Wcześniej już próbowałam robić torebki i pudełka, ale to zupełnie inna bajka. To były próby robienia takich tworów "z głowy"... :) W końcu udawało się, ale po wielu trudach i znojach... Tym razem było zdecydowanie łatwiej :) Do wykonania koszul i  pudełeczek wykorzystałam papier wizytówkowy. 
Wystarczy już może opisów ;) czas na zdjęcia...














Pozdarwiam
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz