26 września 2015

Jesień...pachnie...

Witajcie!

W kuchni pachnie jesień... zagląda do nas ta z ogródka i ta z lasu :) Suszą się pierwsze grzyby... czeremcha zamknięta w słoiczkach czeka na swoją premierę... dynie dumnie prężą swoje pomarańczowe skórki... jarmuż zachęca zielonymi listkami do kulinarnych eksperymentów :) A ja ... skończyłam kolejne prace, zepsułam aparat i nie mam czym zdjęć robić :( , upiekłam pyszne marchewkowe ciacho, uszyłam z dziećmi dynie ze starych sweterków :) i wyjęłam cieplutki, mięciutki kocyk na wieczory z książką ... a Wam mogę pokazać pudełeczko, które powstało jeszcze wczesnym latem... dla małej dziewczynki






Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego weekendu ;D 
Iwona

2 komentarze:

  1. Nachwaliła się czego to nie zrobiła i tylko jedno pokazała!
    No pięknie ale dawaj resztę.

    A grzybki to się w twojej okolicy pojawiły? :-)

    OdpowiedzUsuń